Stop being contraproductive!

Jag tror min dator hatar mig. Den fryser när det kommer reklam på Spotify, mitt virusprogram hittar virus i virusprogrammet, Internet slutar funka lite när som och den stänger av sig själv helt plötsligt och utan varning. Jag vet inte vad jag ska göra åt det. Ang. Internet funderar jag på att skaffa Junet, men frågan är om det blir bättre... Nån som har Junet? Isf kan ni vill höra av er om det är bra.

Anyway, idag har jag pluggat som en galning... eller egentligen inte, men jag har varit duktig och satt dit massa lappar på ställen som jag tror är vikitga. Så nu har jag läst all kurslitteratur men vet fortfarande inte vad som kommer komma på tentan. Men jag är inte ensam om det så då känns det inte lika hopplöst.

Imorron är det informationsmöte om praktik, ska jag lätt gå på. Jag känner lite smått panik över att jag totalt förträngt allt vad praktik heter. Förhoppningsvis kommer det här få lite fart på mig =)

Näe, nu blir det TV.

See ya!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: AnKi

Jag har inte lyft ett finger än runt den stackars praktiken. Har inte ens bestämt om jag ska satsa på praktik i Jkpg eller Vara

2009-09-13 @ 22:48:19
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0