Pokémon!

Dags för ännu ett inlägg tillägnat mina favoriter. Idag är temat (som ni redan listat ut) Pokémon! Kände mig lite nostalgisk och tänkte räkna upp mina tre favorit-Pokémon. Eftersom det bara fanns 151 stycken när mitt intresse började så kommer mina favoriter bara från dessa.

  1. Eevee
    Asså, hur kan man inte gilla den här lilla sötingen? Jag har alltid tyckt att den ser så mjuk och fluffig ut. Sen att den har inte mindre än 7 (!!) olika utvecklingar gör inte saken värre. Min absoluta favorit, to this day!

  2. Bulbasaur
    Min allra första Pokémon som jag fick av Professor Oak i Gameboy Color versionen. "Lilla Löken" som jag kallade honom. Han blev min favorit, och sen när Ash i tv-serien också fick en så var det ju klockrent. Ash var totally min idol =p
  3. Jigglypuff
    Hur skulle jag inte kunna gilla Jigglypuff? Den är ju rosa liksom!! Ser faktiskt ut som ett tuggummi, haha. Typ en Kirby-rip off =p Och den har världens gulligaste sång, men blir super pissed off när alla somnar när han sjunger. Cutie!
VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0