New feature!

Som ni kanske vet så har jag neglectat (eves favvo-ord) bloggen lite, på senaste. Såååå, därför tänkte jag kompensera med att presentera ett nytt inslag här på bloggen, nämligen *drumroll*

VaNiLLas tre favoriter

Som det låter kommer jag att göra en lista med tre favoriter. Det kan vara precis vad som helst. Typ musik, film, citat, pålägg, färger, tapetmönster... aa, ni fattar.


Och här kommer den allra första listan i serien =) Enjoy people!

VaNiLLas tre favoriter - röstskådisar

  1. Nolan North
    Asså, den här mannen är verkligen min absoluta favorit-röstskådis nånsin. Han har bland annat gjort rösten till Nathan Drake i Uncharted, Desmond Miles i Assassin's Creed, prinsen i Prince of Persia (det nyaste spelet, inte trilogin) och han har även jobbat med Marvel och gjort rösten till Deadpool i den animerade serien Hulk vs. Wolverine. Need I say more? He's the man!

  2. Regina King
    Huey och Riley Freeman är huvudkaraktärerna i tv-serien Boondocks, som råkar vara en av mina favoritserier. Regina King gör rösterna till både Huey och Riley, och det låter inte som att det är en kvinnoröst (lite som Nancy Cartwright som gör rösten till Bart Simpson). Huey och Riley är väldigt olika och hon fångar deras personlighet väldigt bra med hjälp av sin röst. You should totally check it out!

  3. "Danny"
    Jag har letat som en galning, men kan inte hitta namnet på den här snubben. Iaf, den jag menar är killen som gör rösten till Danny i PSP-spelet Crush. Jag vet inte riktigt varför, men redan första gången jag hörde Danny prata med Dr Reubens i tutorialen så var jag helt såld på hans röst. Nånting i den är så fängslande. Det låter knäppt, kanske, men så är det iaf. I think I have a crush =p
VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0