Evil Dreams

Till och med mina mardrömmar handlar om kommunikation!! Jag är så skadad! Drömde att vi var på flykt från en ond man vid namn... Conboy! Han hade ett stort mansion som var som en labyrint och för att komma vidare var man tvungen att lösa gåtor (Arkham Asylum..?). Fast det var JÄTTElätta gåtor. I ett rum fanns det ett jättestort timglas (som i Prince of Persia) och en slägga. Gåtan var "Can you break time?". Hmm, undrar hur vi ska göra....

Suck...

Hur som helst, idag gick jag upp lite tidigare än igår, trist att sova bort halva dagen liksom. Å andra sidan gick jag inte och la mig förrän fyra inatt. Men jag är inte så trött ändå, konstigt nog. Fast det kommer nog bli jäkligt svårt att somna ikväll. Whatever, det ordnar sig =)

Om en vecka har jag kissen här hos mig =D

VaNiLLa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0