Boooooring!

Okej. Jag brukar bli sjuk den här tiden på året, inget konstigt med det. Men så här länge!! Det är bara löjligt ju! Imorron är det en vecka. EN VECKA! Okej att man kan vara sjuk några dagar och sen lite hängig, men i stort sett frisk, men som det är nu känns det som att jag aldrig ska bli frisk!

SUCK!

Det började med vanlig halsont och snuva. Sen kom öron- och huvudvärken. Slutligen kom även hostan och febern. Nu, efter EN VECKA, är det bara febern som fortfarande håller i sig men man blir grymt isolerad ändå. Kan inte gå ut, orkar knappt ta mig runt i lägenheten utan att göra slut på alla mina krafter. Och mat gör mig bara illamående =(

Jag vill bli frisk...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0