Anti-klimax

Oookej... That's it, huh?

Måste säga att jag blev aningen besviken på slutbossen i Batman: Arkham Asylum. Den var så löjligt lätt, och man använde nästan inga gadgets till sin hjälp. Det var bara slå, slå, slå liksom. Jag tänkte lätt att den kanske var uppdelad i flera delar, men nej, det bara tog slut. Hmm... Men jag gillar iaf spelet, trots slutet. Ändå är inte jag nåt direkt Batman fan. Så nu fortsätter jag med jakten på alla gåtor, har bara 3 kvar =)

Vad har jag gjort annars idag? Varit på praktikinfo (vet inte om jag blev mycket klokare) och gått en sväng på stan med Sumana. Köpte en ny sminkborste, för jag vet fan inte vad som har hänt med min gamla. Den är liksom tufsig och torr... som om nån har tuggat på den eller nåt och sen har den torkat. Fast det låter ju rätt osannolikt. Iofs vet jag inte, jag kanske går i sömnen 0__O

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Att den heter lady easy clean å är rosa, å så. Typ steriotypen av att tjejer ska städa å sånt..

2009-09-15 @ 18:53:49
URL: http://sumana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0