This was a triumph!

Idag har jag typ BARA spelat Rock Band... nästan. Hann med lite tvätt och kloklippning också =p

Anyway, tillbaka till Rock Band! Lyckades klara 100% på expert på min skönsång =D Låten var Still Alive med GLaDOS. Vilket iofs bara bevisar att jag kan låta jävligt likt en dator-röst, men jag är glad ändå. Fick flawless singing achievement för det!

Sen testa jag att spela gitarr och sjunga samtidigt. Det var lite svårt att byta fokus men jag fick ganska bra procent ändå. Nu har jag "lite" ont i ögonen och rösten är lite paj också, haha. Men totally värt det!

Nu tänkte jag mysa ner mig i soffan med en katt och The Dark Knight Returns. Yummy!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0