Radio, fest och cv

Oj, oj, oj! Mycket har hänt sen sist. Ny kurs har börjat, radioproduktion. Än så länge har det mest varit teoretisk men det kommer bli mycket mer praktiskt sen när vi faktiskt ska sända. Mycket kul! Sen är ju vår grupp awesome också =)

I måndags kom mamma och syrran på halvt oplanerad visit. Det var mycket trevligt om än lite kaosartat =p Nu ligger iaf allting på plats igen, haha.

Imorron är det dags för the party of the year... eller nåt =p Det blir iaf Halloweenfest på 59an! Mycket folk blir det så det kommer bli super. Ska gå som nörd, så jag inte behöver anstränga mig, haha.

Lite kort inlägg men jag kommer inte på nåt och skriva ändå plus att jag ska skriva CV.

See ya!!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Maria

åhh, och jag som missar det :( ha det så kul :D

2009-10-30 @ 13:47:14
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0