Masskonversation!!

Ett roligt fenomen är s.k. masskonversationer på msn, något som jag är mycket van vid. Oftast blir det dock kaos eftersom alla skriver på en gång. Här är ett exempel på en konversation mellan mig, Sumana och Hanna (SillyRabbit). Som ni märker är det mycket snack och lite verkstad. Alltså kaos =P Enjoy!

Sumana

 

 

hej Hanna!

SillyRabbit

 

 

hllo!

 

 

 

SillyRabbit har lagts till i konversationen.

SillyRabbit

 

 

typiskt...

SillyRabbit

 

 

Hello!

VaNiLLa

 

 

:P

SillyRabbit

 

 

men ändå jobbigt!

VaNiLLa

 

 

hehe

SillyRabbit

 

 

vad skulle vi snacka om föresten?

VaNiLLa

 

 

va vi ska göra på fredag. tider och så

SillyRabbit

 

 

på fredag?

SillyRabbit

 

 

var det inte lördag?

Sumana

 

 

nae fredag

VaNiLLa

 

 

hmm, vi hade väl inte bestämt nåt iofs

VaNiLLa

 

 

men vi sa fredag, tror jag

SillyRabbit

 

 

du vet väl att tentan är på fredag

VaNiLLa

 

 

aa, men inte på kvällen :P

SillyRabbit

 

 

måste vi träffas på kvällen då?

VaNiLLa

 

 

näe, men din tenta slutar 12 och våran 13, så vi kan ju ses på eftermiddagen om det är så

Sumana

 

 

ja de tänkte ja med

SillyRabbit

 

 

eller åka hem till er direkt efter tentan??!

VaNiLLa

 

 

ja, det var typ så vi mena :P

Sumana

 

 

mm

SillyRabbit

 

 

ahaa

Sumana

 

 

men ska vi laga egen mat? det är ju lite roligare kanske..

VaNiLLa

 

 

mm, vi tänkte det

SillyRabbit

 

 

jag då..

Sumana

 

 

vi får ju göra nåt som alla kan äta

VaNiLLa

 

 

vi tänkte höra lite med dig vad du vill ha (kan äta)

VaNiLLa

 

 

precis

SillyRabbit

 

 

hamburgare kanske...som du o jag gjorde E?!

VaNiLLa

 

 

mm, vad säger du Sumana?

Sumana

 

 

ja de funkar

SillyRabbit

 

 

bara ett förslag

Sumana

 

 

mig spelar de inte så stor roll

VaNiLLa

 

 

näe, inte mig heller. hamburgare är ju inte så svårt att göra, och inte så dyrt

Sumana

 

 

nae,. så kan man ju ha sallad eller sånt i om man vill själv lixom

VaNiLLa

 

 

precis

VaNiLLa

 

 

woops, mitt internet dog

VaNiLLa

 

 

dumma internet!

Sumana

 

 

Emma, dog ditt internet?

VaNiLLa

 

 

ja!!

SillyRabbit

 

 

vi märkte det lite grand

VaNiLLa

 

 

jag blir galen på det!

SillyRabbit

 

 

fattar de

VaNiLLa

 

 

såå, har ni kommit fram till nåt annat? förutom tiderna?

Sumana

 

 

nae.. haha

VaNiLLa

 

 

okej :P

SillyRabbit

 

 

ehh,nä

Sumana

 

 

men då köper vi allt vi ska äta å så på fre?

VaNiLLa

 

 

aa, då kan ju alla välja va de vill ha och så

Sumana

 

 

mm

SillyRabbit

 

 

yes

Sumana

 

 

nåt mer vi ska bestämma?

VaNiLLa

 

 

hmm, tror inte det

VaNiLLa

 

 

får väl höras av om vi kommer på nåt



VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumaan

2009-10-23 @ 18:11:10
Postat av: Sumana

Oj, råkade göra fel. Men vilken konversation. Haha

2009-10-23 @ 18:12:38
URL: http://sumana.blogg.se/
Postat av: SR

Haha, vad roliga vi är! Ren underhållning :)

2009-10-26 @ 23:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0