I'm so happy, how about you?

Såååå underbart!! Klarade tentan, oh yeah! Vilket var helt underbart eftersom jag inte minns någonting från den kursen och absolut inte vill läsa Conboy igen. I'm thinking bokbål... Who's with me?!?!

Hur som helst, så är jag inte helt... fri än. Jag fick en kompletteringsuppgift eftersom jag var sjuk på första seminariet. Det verkar inte så jättesvårt, ska diskutera intervjuteknik. Men det ser inte så kul ut heller, men det är bara en sida så det är lugnt. Vad jag oroar mig för mer är repotaget som ska vara på 5-6 (!!!!!!!!) sidor och ska vara klart på måndag. Jag har inte börjat och vet inte ens vad jag ska skriva om. Hoppas jag får värsta uppenbarelsen i natt eller nåt och skriver klart den på typ en timme =p It's fun to dream....

Imorron kommer Sumana, Tove, Hanna, Izzy och Vevve hit för lite myskväll. Det blir hämtmat, Rock Band och Guitar Hero. Riktigt nice. Det var länge sen vi sågs allihop, utanför skolan. Jag tror allt att jag ska tvinga Tove att sjunga, som en försenad födelsedagspresent, moahaha!

Nu kanske det är dags att sätta igång med kompletteringsuppgiften så jag kan få ett betyg i kursen.

See ya!!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Maria

ååååh, hade jag inte bott såpass långt från Jönköping hade jag också velat vara med på eran myskväll. ni får se till att ha det minst lika mysigt ändå :)

2009-10-08 @ 19:09:43
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0