Happy Halloween!

Är seg idag efter gårdagens Epic Halloweenparty på 59an. Det var riktigt kul. Höll mest till vid Rock Band och skrek för fulla lungor till B.Y.O.B, Toxicity och Stricken. På dansgolvet i vardagsrummet hamnade vi också. Varenda gång vi kom dit spelades Thriller med Michael Jackson men de som stod vid datorn orkade aldrig lyssna klart på en hel låt och bytte hela tiden. Så taktkänslan eller vad man ska säga försvann lite =p Innan vi skulle gå till bussen hängde vi i köket. OMG säger jag bara! Från bordet droppade vätska från ett antal tomma burkar och flaskor ner på golvet i en enda stor pöl. Golvet hade antagit en svart nyans och undersidan av mina strumpor likaså. För att inte tala om toaletterna!! Stora pölar (av förhoppningsvis vatten) på golvet och handdukar som var så fuktiga att jag befarar att de aldrig kan bli torra igen. Tillsät x antal tomma burkar och flaskor så får du en ungefärlig bild av hur det såg ut. Tycker synd om grabbarna som var tvungna att städa upp allt helvete idag :S

Idag drog jag med mig Sumana till Willys (eftersom dumma ICA stänger så tidigt) och köpte godis. Fast nu är jag iofs inte sugen på godis så jag har inte ätit så mycket av det. Men imorse hade jag kunnat döda för det. Funny how that is =p

Annars har det inte blivit många knop idag. Har lyckats diska mitt monsterberg av disk men det är allt. Har gosat lite med katten som var så kelsjuk inatt när jag kom hem så jag trodde han skulle dö. Han strök sig runt benen innan jag ens tagit av mig skorna och sen lyfte jag upp honom och bar runt lite på honom. Om jag satte ner honom jama han och ville genast upp igen. Så jag fick gå runt med honom på armen i typ en kvart innan han var nöjd. Men jag lyckades borsta tänderna och plocka undan lite skräp samtidigt så det var lugnt.

Nu ska jag försöka hitta nåt kul att se på TV. Hoppas tablån kan vara lite underhållande, det är ju trots allt allahelgonaafton.

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0