From this far away, it kinda looks like rain

Kändes lite skumt att åka hem från skolan vid typ halv tio när man vanligtvis brukar åka till skolan eller vissa dagar gå upp, liksom. Anyway, seminariet är avklarat. Och jag överlevde. Inte för att jag förväntat mig nåt annat men ändå =p

Så nu börjar det "roliga", nämligen att försöka komma ihåg alla sina InDesign kunskaper eftersom vi ska göra en snygg layot till våra reportage. Finns typ 18 miljoner (haha, internt skämt ftw) olika lektioner på Ping Pong som man kan titta på och förhoppningsvis lära sig av. Sumana och jag tänkte sitta ihop sen och kika på några av dem. Två huvuden är bättre än ett =)

Kanske man skulle ta och käka lite lunch. Fick inte i mig så mycket i morse, waaay to early för min del. Aa, just det, det snöar också =p

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

18 mille, haha. ;)

2009-10-13 @ 19:02:20
URL: http://sumana.blogg.se/
Postat av: Sumana

Mamma hade ritat av katten ovh målat upp den på en stol. ;)

2009-10-15 @ 10:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0