WAKE UP!

Shit, vilken jävla dag!! Vaknade av att telefonen ringde i morse. Jag kollar på displayen och ser en 4a, en 6a och en 7a, med halvöppna ögon och nyvaken kan jag tillägga. Aha! tänker jag, det är mammas nummer.

"Mmm..."
"... Hej, är det Emma Ahlberg?"
"Eh... ja"
"Ja, hej det här var Linda Bergqvist"
Holy crap!
*Harklar mig och försöker låta vaken"
"Aa, hej"
"Vi hade ju bestämt möte idag men min chef kunde inte då. Skulle du kunna komma imorron istället?"
"Hur dags då?"
"Vid halv tre"
*Tänker länge... när var det vi hade sändning? 14.30. Vad är det? Ja, just det, det är ju halv tre*
"
Näe, då kan jag inte, jag ska sända radio"
"Jaha, på torsdag då"
"Hur dags då?"
Med aningens besvärad röst "Vet du vad, du kan mejla mig vilka tider du kan istället"
"Ja, visst"
"Okej, hej då"
"Hej då..."

Inte det allra bästa första intrycket kanske men va fan jag sov ju praktiskt taget! Hur som helst upptäcker jag att klockan är 10. Tänker en stund... Varför känns det som om jag borde komma ihåg det klockslaget...?

FUCK!


Vi skulle ju träffas i skolan klockan 10!! Så det var bara att springa upp, sminka sig och dra med en gång. Lite stolt över att jag vaknade 10 och åkte hemifrån 20 minuter senare. Rekord måste jag nog säga ;)

Köpte frukost i skolan och letade upp Mupplarna i podcast-rummet. Där spenderade jag sedan större delen av dagen med undtag för lunchen. Kom hem kvart i åttta!! Länge sen man var kvar i skolan så länge. Men vi hann med väldigt mycket även om vi hade en... minor setback när David bröt strömmen till den stationära datorn som Sumana satt och redigera vid.

Imorron är det dags för sändning igen. Klockan 14.30 alltså, don't forget!

Nu ska jag chilla lite, blir nog inte uppe så mycket längre till, är rätt trött.

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Popeye

Jag HAR ju sagt förlåt!!! :'( :'( Buuuhuuhuuu!

(IRONI! :P )

2009-11-24 @ 23:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0