Rock is not the devil's work, it's magical and rad

Blev väckt imorse på samma sätt som alla dagar på senaste tiden, nämligen en smäll på käften. Haha, okej, lite överdrivet kanske =p Men katten slår mig faktiskt med tassen i stort sett varje morgon. Det är hans sätt att säga: "Gå upp och ge mig mat för helvete!". Så det var bara att gå upp och mata honom. Jag hamnade framför datorn och kom ihåg att jag hade "läxa" att lyssna på P1 minst en timme. Självklart lyckades jag pejla in direkt när det var gudstjänst =/ Så jag väntade ett tag och lyssnade lite senare. Hörde en debatt mellan en konstfack-elev och någon som jobbade på tidningen Amelia. De pratade typ om hur Amelia har dubbelmoral och konstig kvinnosyn eller nåt sånt. Sen kom världens tråkigaste program som var ett typ 10 minuter långt reportage (med intervju) om en väderobservatör... ja, en väderobservatör. De måste tjäna bra...

Efter denna prövning blev jag en aning rastlös så jag gick ut en sväng. Min följeslagare, nyss återuppstånden, iPoden var självklart med. Finns inget härligare än en skogspromenad med David Draiman, Ivan Moody och James LaBrie skrikande i öronen =) Behövde min dagliga dos av evil hårdrock efter den hemska gudstjänsten =p

I veckan blir det radiokurs för hela slanten. Lite segt med bara teori men det är ju nödvändigt. Ska bli kul att börja med det mer praktiska sen =)

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0