PAIN!

Idag var jag och Sumana på House of Pain (eller Hoose of Pain =p) för att boka tid till tatuering. Vi trodde det skulle vara grymt lång väntetid, som det är hemma men icke då! Vi fick tid om tre veckor, den 30 november. Me like! Så då blir det alltså dags för tatuering nummer 3! Min PoPSoT-tatuering ska få sin tvilling, PoPWW. För er som inte har någon aningen om vad jag snackar om så menar jag min Prince of Persia tatuering ska få en liknande en på andra armen, de hör liksom ihop =) Självklart kan jag inte hitta en enda jävla bild på symbolen vilka kombinationer jag än söker på google... Men jag vet att jag har bilden nånstans på externa. När jag hittar den lägger jag upp den här ;)

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0