One down, one to go

Har nu på morgonen/förmiddagen lyckats knåpa ihop en av de två reflketionerna som vi ska lämna in på måndag. Det gick ganska smärtfritt faktiskt. Men den andra boken verkar inte bli lika lättsmält. Lyckligtvis har jag ju tre dagar på mig =)

Igår var jag på bio med Izzy. Vi såg Zombieland. Den var rolig, fast Izzy gömde sig bakom sjalen ett par gånger, haha. Själv är man härdad =p Självklart missade jag precis bussjäveln efter bion. Orkade inte vänta i 30 minuter (!!!) så jag slog följe med Izzy bort till Torpaplan och tog bussen därifrån istället. Då behövde jag bara vänta 13 minuter. Vid det laget hade det börjat spöregna också, härligt...

Just nu tänkte jag ta en paus i reflektionsskrivandet och ge mig ut på en promenad. Kanske den friska luften ger mig värsta inspirationen att skriva den andra reflketionen på rekordtid! Hoppas kan man ju göra iaf =p

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0