Kill someone else's darlings...

Jag har slaktat mitt nyhetsinslag. Men det var inte min idé =/ Det var våra lärare som hade några synpunkter. Det är inte det att jag inte kan ta kritik men jag hade inte så mycket material i början och när jag skulle klippa ännu mer blev det bara... skit. Klippet som skulle vara minst 1 minut ligger nu på en sådär 50 sekunder, ingen jättegrej men det är irriterande.

Men nu ska jag inte sura, det finns så mycket annat att vara glad åt den här veckan, vi har vår första sändning, jag ska på praktikintervju och antagligen vaccinera mig (fast om det är kul är väl iofs diskutabelt, smart kan det ju vara iaf). Plus att det bara är drygt två veckor kvar tills jag coh Sumana ska tatuera oss. Like a lot!!

Nu kanske jag ska återgå till arbetet så min radiogrupp inte tycker att jag är en slacker =p

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Maria

vilken dag och tid sänder ni radio? jag vill lyssna :D

2009-11-17 @ 14:55:50
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0