Ice ice baby!

Bra dag! Till att börja med försov jag mig inte!! Score, liksom =p Sen fick man ju pengar idag. Ännu mer score! Så nu innehåller kylskåpet inte längre enbart smör, vodka och ketchup, yey!

Sen var det ju dags för andra radiosändningen idag också! 86-90 var åren för dagens program och det gick riktigt bra. Kul var det också!

Har även hunnit med att köpa biljett till dammiddagen och fixat busskort. Sweeeeeet!

Imorron är det tenta... mindre sweet. Men det ska nog gå vägen. Är bara lite osäker på vad man egentligen borde plugga på. Jag tänker fan i mig inte sitta och memorera nån jävla statistik. I'm not good with numbers =p

Anyway, back to studying.....................yey........ (internskämt ftw!)

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Popeye

..................yey.............

2009-11-25 @ 21:52:45
Postat av: AnKi

.............. yey...........



^^

2009-11-25 @ 22:18:11
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0