Happi!

Idag är en myyycket bättre dag än igår. 10 gånger bättre. Till att börja med har jag faktiskt fått svar från en del praktikplatser! Och än bättre, jag ska på praktikintervju imorron! På högskoleservice (bara intervjuer på skolan, hehe). I stort sett är det typ samma sak som jag skulle gjort på HLK, tror jag iaf. Har även skickat iväg CV till några andra företag. LIKE!

Mupplarna har också hjälpt mig hålla humöret uppe idag. Lite roligt var att David typ var galen och jag sa hela tiden åt honom att skärpa sig. Ungefär en timme senare händer någonting och jag blir exakt likadan. Jag kunde verkligen inte sluta skratta. Och vad utlöste denna skrattattack undrar ni? Ett namn! Men inte vilket namn som helst; Clodagh. Seriöst, vad är det för jäkla namn?! Det är ett kvinnonamn kan jag tillägga.

Sen upptäckte vi att vi sänder på onsdag, inte torsdag som vi först trodde. Plus att sändningen flyttats fram en halvtimme, så om ni ska lyssna är det alltså Onsdag kl 14.30 RadioK.

Nu ska jag rota i frysen för och se om man kan hitta nåt att äta.

Later!!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0