You do not have to see me, to know that I'm around

Idag har vi kommit igång med B-uppsatsen. Känns härligt. Förra veckan var jag grymt omotiverad inför uppsatsen och imorse ville jag hellre lägga mig under en buss än att gå till skolan och skriva. Men efter att vi suttit ett tag med det blev det lite lättare, till och med lite roligt. Så jag tror det kommer gå bra ändå. Visst kommer det säkert komma dagar när man bara vill dö och allting är piss, men det tar vi då =)

Imorron är det piratsittning!! Jag är sjukt taggad och hoppas det blir superkul (inte för att jag direkt tvivlar). Men det bästa är ändå att Roobi kommer imorron med, och att hon ska följa med på sittningen såklart! Jag har även fixat så att hon kan följa med till kåren på kvällen också. Det kommer bli toppen!

Och sen får vi ju för allt i världen inte glömma inflyttningsfesten på fredag. It's gonna be kick-ass! Lite oturligt är bara att vi har fadderutbildning dagen efter klockan 9.00!!!! Men jag tänker inte låta det hindra mig från att stanna uppe hela natten (förhoppningsvis) med vänner (och familj) =)

Jag funderar på att göra om bloggen lite. Förslag?

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Ja, piratsittningen och insparken ska bli skitkul.

du kan ju göra om bloggen i rosa. hehe. :)

2009-05-05 @ 19:54:57
URL: http://sumana.blogg.se/
Postat av: Roobi

Pink is Punk!

2009-05-15 @ 17:30:26
URL: http://zutgorak.ath.cx/evelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0