I'm a copycat

Jag har snott det här från Sumanas blogg.

Namn: Emma Linnea Eleonora Ahlberg
Födelsedag: 30 september
Hemstad: Norrköping
Ögonfärg: Blå/grön med ett stänk av gul
Hårfärg: Brun (egentligen blond)
Längd: 174 cm
Höger/vänsterhänt: Höger
Värsta ovana: Spenderar för mycket tid vid datorn
Stjärntecken: Vågen
Skostorlek: 40 (eller 7,5)
Är dina föräldrar skilda: Nej
Din svaghet: Dåligt självförtroende i vissa situationer

Rädsla: Hatar spindlar
Mest använda fras på msn: hehe
Det första du tänker på när du vaknar: Har jag försovit mig?!

FAVORIT:
Färg: Rosa
Mat: Kryddstarkt
Djur: Katt
Glass: Ben & Jerrys
Godis: Ju sötare desto bättre
Affär: Game
Sallad: Mycket fetost ska det va
Skådespelare:  När jag var yngre var det definitivt Paul Walker, nu har jag ingen speciell
Låt: Det går inte att välja bara en
Nummer: 22
Tuggummi: Spelar ingen roll
Årstid: Sommar
Tandkräm: Ehh, den som är billigast
Radiostation: Lyssnar aldrig på radio

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: Välbetald =p
Hur vill du dö: Smärtfritt
Vem av dina vänner är mest lik dig: Jag är ganska unik, så ingen, haha
Vem är mest högljudd: Alla håller sig på en lagom nivå

Vem har du känt längst: Emma
Vem är blygast: Tror vi ligger på ungefär samma nivå
När grät du senast? Förra veckan
Vad är den bästa känslan i världen: Accomplishment (kommer inte på det svenska ordet)
Värsta känslan: Nervositet
Vart vill du bo i framtiden: USA
Hur länge tror du att du kommer leva: Förhoppningsvis många år till

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: Ja
Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Skolkat: Ja
Tänkt på självmord: Nej
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: Hahahahahahahahahaha....... Nej!
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Oh, ja
Sett en död människa: Nej
Druckit alkohol: Duh!
Ätit sushi: Nej. Hallå! Rå fisk liksom
Varit på scen: Ja
Snattat: Nej
Retats: Ja
Blivit nerslagen: Nej

DU:
Svär: Ja
Sjunger bra: Andra tycker det men jag är tveksam, jag har väl mina ljusa stunder
Duschar dagligen: Nej
Vill gå på högskola/universitet: Går på högskola nu
Vill gifta dig: Inte i kyrka iaf
Tror på dig själv: Mer nu än förr

Kommer överens med dina föräldrar: Ja
Gillar åska: NEJ!
Spelar något instrument: Nej, inte bra iaf
Äger en iPod: Mm, men inte länge till för den lär paja vilken dag som helst
Ber: Nej
Går till kyrkan: Nej, bara om jag måste, typ avslutningar och så
Sover med gosedjur: Nej
För dagbok: Gjorde när jag var yngre men den var fruktansvärt ointressant
Dansar i regn: Har väl hänt
Sjunger i duschen: Om jag är på bra humör


THIS OR THAT:
Pepsi/cola: Cola
Mcdonalds/burger king: Burger King
Choklad/vanilj: Chocklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: Kinamat
Kakor/paj: Paj
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Blind

 

KAN DU:
Gå ner i splitt: Nej
Skriva med båda händerna: Nej, kan knappt skriva läsligt alls
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Nej
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nej
Dansa: Alla kan väl dansa mer eller mindre, sen är det ju en fråga om det ser bra ut
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nja

 

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade: Sumana
Du pratade i telefonen med: Mamma
Du fick sms från: Roobi
Du fick MMS från: Pappa
Du kramade: Izabelle
Du sportade med: Min iPod, haha

SENAST DU:
Skrattade: Igår
Grät: Har inte den här frågan redan varit..?
Tuggade tuggummi: Minns inte
Drog ett skämt: Igår... kanske...

VAR ÄR DU: Hemma
Vad ser man utanför ditt fönster: Massa hus
Lyssnar du på musik nu: Ja
Vad har du på dig: Mysbyxor och min "LakritsPUCK" t-shirt

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter: Ja
Mirakel: Hmm, nej
Magi: Nja
Kärlek vid första ögonkastet: Kanske
Gud: Nej
Satan: Nej
Spöken: Ja
Tomten: Nej

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka: USA
Hur många plattor äger du: Orka räkna
Hur många kuddar sover du med: 2
Dricker du mjölk: Ibland
Personer du hatar: Hatar är ett starkt ord men ogillar, men det är inget jag tänker skriva här
Tror du gud är en tjej: Tro inte på gud så frågan känns irrelevant
Är du ett hälsofreak: Haha, nej

 

VaNiLLa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0