"I hear the drums echoing tonight..."

Jag älskar att inte göra någonting!! Eller, ja, jag älskar att inte behöva plugga eller skriva uppsats.

Har haft otroligt skönt de här senaste dagarna efter att vi lämnat in uppsatsen. Igår var Hanna här och vi spelade Guitar Hero och Lips i typ 4 timmar!!! Lade in massa egna låtar i Lips, typ Guy Love från Scrubs musikalavsnitt =p Sjöng även låten Africa av Toto. Jag sjöng den lägre stämman och Hanna den högre, stundtals lät det faktiskt riktigt bra =)

Idag har jag hunnit städa HELA lägenheten, och det behövdes verkligen kan jag säga. Sen på kvällen gick jag till Sumana för vi skulle kolla på film, då var klockan typ 19. När hon var 22 hade vi äntligen bestämt vilken film vi skulle se =p Det blev Seven Pounds med Will Smith. Den var inte riktigt som jag hade tänkt mig, lite seg emellan åt. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag tycker den var bra...

Imorron ska vi gå på marknaden i stan. Det skulle bli varmt också, nice =)

Ciao!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0