Godkänd!

Yes! Godkänd på metodkursen! Nu återstår det bara att se om man blir godkänd på uppsatsen också, men det borde vi nog fixa. Med tanke på en del andras ser ut känns det som att vi ändå har gjort ett bra jobb med vår =)

En sak jag tänkte på igår när jag gick och lade mig var att det är ju fan aldrig mörkt längre. Jag stängde av datorn runt 3 och då var det ljust ute, asså verkligen jätteljust, och fåglarna kvittrade (!!!). Hade svårt att somna när det inte alls var mörkt.

Aja, det är varmt ute, det är lördag och vi ska på marknad idag så jag kan inte klaga ^^

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Äntligen sommar!! :)Fast jag håller med dig om att det är svårare att sova när det är ljust ute/inne.

2009-05-30 @ 10:38:00
URL: http://sumana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0