En vanlig tisdag

Fuck! I did it again! Försov mig rejält imorse. Närmre bestämt vakna jag 15 minuter innan jag skulle gå till bussen, illa! Det blev att skippa frukosten och göra sig iordning supersnabbt. Mitt i allt fick jag sms från Sumana också. Hon hade feber och skulle komma senare. Jag skyndade iväg till bussen med två minuter till godo, oh yeah!

I skolan köpte jag frukost och sen satt Hanna och jag och skrev lite på uppsatsen innan vi gick till vårt sista handledarmöte!! Det gick ganska bra men det känns som att det kommer lite för tidigt. Jag skulle hellre sett att vi hade ett i slutet av veckan, typ fredag. Men det är inte så mycket att göra åt, bara att gilla läget.

Efter mötet drog Hanna hem och jag letade mig upp till fjärde våningen för att luncha med Tove och Veronica. Vi satt och lyssnade på radiosändningen som David, Christian och Patrik hade. Olyckligtvis spelade de musik nere på entreplan så vi hörde inte så bra =/

Klockan 13 började sedan fadderutbildningen. Den var grymt seg. Första timmen var väl okej. Hon prata om alkohol och hur man ska förhålla sig till det som fadder. Vi är ju "förebilder och bla bla. Men andra timmen var riiiktigt seg. Somnade nästan på slutet. Han snacka om typ olika personligheter och att man ska vara nyfiken på andra kulturer eller nåt i den stilen. Förstod inte riktigt relevansen med det hela. Men nu är jag iaf fadder, det har jag skrivit under på ;)

Imorron blir det heldag i skolan, vi har mycket att göra med uppsatsen. Jag känner mig omotiverad som fan men det måste ju göras. Längtar tills skiten är över.

Later!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Popeye

Glöm inte chill/grill på vätterstranden ikväll! ;)

2009-05-20 @ 11:34:43
URL: http://planetpopeye.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0