Don't stop moving

Känns lite skumt att inte haft datorn på hela dagen. Annars står den ju och surrar mest hela tiden. Men idag valde jag en bok framför datorn. Eller egentligen två... Jag började läsa Revolvermannen av Stephen King men kände snart att den var lite för... poetisk för mitt humör för tillfället. Jag vill ha handling inte fina formuleringar, inte just nu iaf. Så jag ställde tillbaka boken i bokhyllan och valde istället en bok av min favoritförfattare, Dean Koontz. Det blev Sekten. Har inte läst så jättemycket än men den börjar bra. Kan nog utveckla sig till en trevlig historia så småningom =)

I veckan händer det saker, oh my!
  • Imorron är det kursintro inför uppsatsen, upptakt inför praktiken och faddermöte. Lyckligtvis blir det iaf sovmorgon (för det har jag ju inte haft de senaste typ fem dagarna, haha).
  • På onsdag kommer Roobi (!!!!!!!!!) och då blir det piratsittning och sedan kåren på det.
  • Och på fredagen är det ju inflyttningsfest här i Gräshagen, det ser jag mycket fram mot.
  • Och som om inte det var nog är det faddersittning på lördag!
  • Slutligen kommer päronen på söndag för att hjälpa mig med lite saker i lägenheten som vi inte hann med sist.
Så det kommer vara fullspäckat schema från måndag till söndag. Skönt faktiskt, blir lite väl rastlös när jag får ledigt många dagar i sträck =p

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0