Party like a rockstar

Pluggdag!!! Ja, så var det sagt iaf. Hur mycket vi faktiskt pluggade sen går ju att diskutera =p Vi (jag, Sumana, Tove och Hanna) satt iaf ett par timmar och gick igenom gamla tentor och begrepp. Vet inte om vi blev mycket klokare men kul hade vi iaf =)

Sen mötte vi upp Izabelle och begav oss till Kafé Paus. Där var det jättevarmt och jag blev sömnig och ville inte gå men det gjorde vi efter nån timme eller så. Vidare till ICA där Sumana skulle hämta sitt paket innehållande Guitar Hero, Buzz och Singstar.

Kön var skitlång och han som stod framför skulle hämta ut ett paket utan avi och han prata inte svenska och de i kassan sög hårt på engelska. Han fatta inte att man inte kunde hämta ut paket utan avi och de var kassa på att förklara. När det sen blev våran tur upptäckte vi (fast vi visste ju iofs) att paketet var väldigt stort. Jag, som var starkast =p, fick bära det bort till hållplatsen. 7,9 kg låg det på!

Sen när bussen kom skulle självklart alla gå på och jag fick kånka på det stora, och väldigt otympliga, paketet in i bussen. Lyckligtvis fanns ett säte ledigt så där satte jag ner paketet. Att få ut det gick lite smidigare. Men det blev tungt ganska snabbt och det var svårt att hitta nåt bra grepp. Att tejpen började svikta gjorde ju inte saken bättre. Men jag lyckades få upp det för alla trappor utan att tappa det =)

Sen kopplade vi in det och lirade Guitar Hero först. Gitarrerna är så grymt små jämfört med mina! Tog en låt ungefär innan jag vande mig vid det. Men efter det rockade vi loss!!

Vi testade Buzz också. Det var helt okej, men "programledaren" och "assistenten" var så irriterande. Man ville gärna trycka på mute.

Sen skulle vi testa Singstar Rocks (yey, rock!) men det krånglade (varför skulle någonting gå bra liksom?). Låtarna frös eller så hakade de upp sig =( Vi kollade upp på Internet om det var ett vanligt fenomen. Det visade sig att visa kopior av spelet tydligen gör så och att man inte kan göra nåt åt det. Dåligt, tycker jag.

Sen kollade jag på klockan och upptäckte att hon var 19! Vilket jag utropade typ "Herregud är klockan sju, jag måste hem" fast jag stannade en halvtimme till =p

Så det blev en sen middag för mig idag, 20.30 typ. Men det är ju bra, då blir jag ju inte hungrig sen.

I helgen är det plugg som gäller, officiellt. Vad jag sen faktiskt gör vet man ju aldrig =p

Dagens kommentar:
"Jag håller på och bli kär i Johans" (ett fik)
"VA?! VEM DÅ?!"

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: T

;-)

2009-03-21 @ 19:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0