Update från Norrköping =)

Har inte uppdaterat på ett tag men det har varit mycket den här veckan; tenta, utgång, seminarie, födelsedagsfirande, kursintroduktion och bussresa hem till Norrköping.

Rent generellt sätt kan jag ju säga att jag bävar inför kommande kurs, kommunikationsvetenskapliga metoder. Bara namnet liksom! Om jag klarar mig igenom den levande ska jag fira med champagne eller nåt. Sjukt mycket blir det att göra, så det är bara att säga hej då till den fritid man har. All work, no play =(

Men jag har bestämt mig att mentalt blockera alla tankar som har med nya kursen att göra under helgen. Jag tänker bara chilla och inte bry mig om nånting alls.

Btw, what's up with the snow?!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

I'll tell you later..

2009-03-28 @ 15:09:07
URL: http://sumana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0