Organisationskult... zzz. va?

Riktigt seg lektion idag. Jag lyssnade bara lite halvt och satt och tänkte på annat.

Efter lektionen gick jag, Sumana, Tove och Hanna och fika på Johans. Det blev semla för min del! Den var en aning godare än våra hemmagjorda =p Vi satt där och pratade om mardrömmar, att ta sprutor, tandläkaren, dockor, sommarplågor och allt möjligt. Sen bestämde vi att spela Guitar Hero hos mig på tisdag som en övning inför Sumana och Christians fest.

 Det kändes inte som vi var där så länge men plötsligt hade det blivit mörkt och vi gick till Hemköp för att handla lite prylar. Tove och Hanna tog buss men Sumana och jag gick (duktiga vi är).

Kom hem vid 18!!! Slutade skolan 15 så vi satt visst längre på Johans än vad jag trodde =) Sen jag kom hem har jag läst kursboken Det ordnar sig alltid. Läste nyss ut den =) Ska börja fila på PM:et imorron så man får det ur världen sen.

Nu ska jag kolla på Hjärnstorm!

Dagens kommentar: "Hur ska ni lösa uppgiften?"
"Vi ska tänka Tetris!"

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0