Flashback

Föreläsning idag, var ganska segt. Organisationsteori och sånt. Men å andra sidan gick jag och lade mig halv fyra igår/idag och sov inte så länge så det kanske var därför min hjärna inte orkade registrera vad som sades.

Efter föreläsning fick vi info om de olika inriktningarna. Orko verkade jättejobbigt, två separata delkurser om intern och extern kommunikation, finns det verkligen så mycket att lära sig? PR är säkert kul om man gillar sånt. Men jag har valt rätt iaf, medieproduktion verkade roligast när jag sökte och nu när det berätta om det lät det fortfarande lika bra =) Synd bara att första två kurserna är typ samma som Textkommunikation A i gymnasiet, inte mitt favoritämne. Men efter det blir det radio och TV så det är bara att vänta =)

Imorron blir det plugga hela dagen som gäller. Har ju för fan fyra böcker att läsa i den här kursen! Jag vet seriöst inte hur jag ska orka...

På onsdag åker jag till Ulricehamn på studentambassdörs-uppdrag. Ingen föreläsning den här gången, bara bokbord. Hoppas det inte ställer svåra frågor =S

Tänkte införa en ny liten "tradition" här på bloggen, nämligen: dagens kommentar. (vi får se hur länge det håller, hehe). Det är helt enkelt ett citat som jag hört under dagen som jag tycker är intressant nog att komma ihåg och skriva ner här. För att skydda de som yttrat sig lämnas inga namn =p

Dagens kommentar: "Ska ni fira er födelsedag på facebook?"

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Hoppas den tradiionen håller längre än mitt "jag tycker" som jag skulle införa, haha.

2009-03-03 @ 12:22:16
URL: http://sumana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0