Vote or DIE!

Vi hittade till vallokalen! Inte för att jag tvivlade på vår förmåga men ändå =p Det var rätt tomt på folk och det hela tog väl inte mer än tre minuter men nu har vi utnyttjat vår medborgerliga rättighet =)

Efter denna oerhört ansträngande handlingen vandrade vi vidare till Willys Hemma och handlade ingridienser till vår taco-kväll. När vi kom ut från affären hade det helt plötsligt blivit supervarmt och hade det inte blåst hade man dött en aning. Men vi klarade oss hem utan att lida nämnvärt. Väl hemma kollade vi på Leila bakar och blev så hungriga att vi gjorde mat nästan med en gång. Sedan tittade vi på Made och Stylista medan vi åt.

Efter allt detta TV-tittande var det hög tid för en film =p Jag kan inte säga vilken det var för då spoilar jag något som David ska lista ut till imorron, haha. Men jag kan säga att den var ganska bra, faktiskt lite otäck emellanåt. Lovar att berätta vilken det var imorron =)

Nu ska jag skirva lite, gör det bäst nattetid.

Until we meet again!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0