Okey, NOW we're done

Hell yeah! Den reviderade uppsatsen är klar och inlämnad, baby! You know what that means, don't you? SOMMARLOV!

Hur firade VaNiLLa detta? Fem timmar Uncharted. =p

Så underbart skönt att inte ha något kvar att göra i skolan. Det är som den där perioden precis efter en tenta fram tills nästa kurs börjar. Endorfinnivån skjuter i höjden och man bryr sig inte om någonting alls. Så känns det nu fast 10 gånger bättre eftersom hela sommaren kommer att vara så. Plus att jag inte behöver oroa mig hela sommaren inför min framtid. Jag vet var jag kommer spendera hösten, i härliga Jönköping med alla underbara människor jag lärt känna här. Att hösten bjuder på inspark gör ju inte saken värre!!

Love y'all!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0