Ka-boom

Idag har det inte hänt mycket. Till att börja med gick jag och lade mig klockan 4 imorse. Kom hem vid 3 men kunde inte sova så jag satte mig framför datorn. Lustigt nog var ingen inne på msn typ =p

Vaknade imorse klockan 12... Kändes sådär. Men det är ju som det är. Lite ångestfylld kände jag att jag behövde göra något som vägde upp det faktum att jag sovit bort halva dagen. Så jag städade lägenheten och diskade. Lagom tills jag var klar var det dags att bege sig till skolan för att ha möte med faddergruppen.

Efter det gick jag med Izabelle till stan innan vi skiljdes åt vid Åhlens. Jag gick och kika lite på stan, men bakfull och pank är inte ett recept på framgång så jag gick och handlade lite mat och åkte hem. Helt otroligt höll min iPod hela vägen hem, vilket jag tvivlade starkt på eftersom den var på rött redan när jag åkte hemifrån. Jag kanske inte ska ge upp hoppet på den riktigt än...

Väl hemma segade jag hårdare än vanligt (konstig mening, ja, men det var det jag gjorde). Blev sugen på att köra Uncharted eftersom jag såg trailern för Among thieves häromdan, så jag multitaskade och spelade det samtidigt som jag hade tre msn-konversationer.

Körde ungefär tre timmar, fast det kändes inte som så länge. Jag hann iaf konstatera att AI:n i spelet är skum och att jag suger på vattenskooter-sekvenserna. Och varför har man en grenade-launcher med unlimited ammo i vattenskooter-sekvenserna, men inte när man möter fiender på land och man skulle äga järnet med den? Madness!

Imorron är det revidering av uppsatsen som gäller. Jag spyr på den där jävla uppsatsen, vill bli av med den illa kvickt! När vi är klara med den måste vi göra något extraordinärt! Typ... fika!! (Internskämt ftw)

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, extraordinärt...

2009-06-05 @ 18:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0