Fucking ice!

Hur ofta hör man talas om att is, vanligt jävla fryst vatten, har skadat någon? Inte så jätteofta kanske. Well, nu har det iaf hänt. Just nu har jag blodsmak i munnen och allt beror på just is. Wtf? tänker kanske några av er. Låt mig förklara.

Jag hällde upp ett glas vatten, men i min kran tar det evigheter innan det blir ens ljummet så jag brukar stoppa ner några isbitar i glaset. Tre bitar blev det just idag. När jag sedan sätter munnen till glaset och dricker så är isen sååå kall att den liksom fastnar på insidan av underläppen. Så när jag skulle ta bort den sved det till lite, men jag kände inget större obehag än så. Ställer ner glaset och sätter mig vid datorn. Men, vänta ett tag! Vad är det för smak jag känner? Är det... BLOD!? Ja!! På nåt sätt måste jag fått mig mig det allra yttersta laget av skinn vilket resulterade i den svidande känslan och senare även blodet.

Så nu sitter jag här och surar över isen. Plus att jag kan inte låta bli röra såret med tungan hela tiden och det gör inte saken mycket bättre.

Har sagt det förr och säger det igen: Fucking ice!!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Oj, stackare. :(

2009-06-10 @ 23:38:11
URL: http://sumana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0