Dagen D har kommit och gått...

.. och jag överlevde! Trots att jag gick upp klockan 6 och hade seminarie i fem timmar, utan lunchrast!! Stark jobbat av en som nyss varit sjuk, tycker jag =) Seminariet gick bra iaf och nu är det inte mycket kvar av den här jävla uppsatsen. Good, good!

Och E3 pågår för fullt, och tyvärr är jag inte där i år heller =/ Men jag har följt det mesta på livestream. Missade iofs Nintendos konferens men såg både Microsofts (igår) och Sonys (idag).

Jag säger bara en sak: Project Natal!!!! Asså, seriöst om ni inte sett det, googla eller youtuba eller vad som helst. It blew my fucking mind! Inga ord kan göra det rättvisa, ni måste se med egna ögon.

Project Natal! Kom ihåg det, det kommer bli stort!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Åh, vad COOLT, :)

Tänker på typ Minority report, hehe.

2009-06-03 @ 08:01:38
URL: http://sumana.blogg.se/
Postat av: Popeye

Natal FTW!! :D

2009-06-03 @ 11:09:25
URL: http://planetpopeye.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0