Platina, gul och orange

Mhm, tänkte ju vara lite smidig och hjälpa håret på traven. Har ju länge haft planer på att gå tillbaka till min naturliga hårfärg, som är blond för er som inte visste. Men jag och tålamod går ju inte alltid ihop och jag orkar inte vänta på att håret ska fixa det själv. Så jag slog slag i saken och drog med mamma till Coop och köpte färg. Här jävlar skulle det bli blont.

HAHA!!

Trodde jag! Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Som det ser ut nu är det platina, alltså rikitgt jävla vitt, i hårbotten. Denna vita färg övergår sedan i gulaktig färg för att sedan gå över i en organge ton längst ut i större delen av håret. Som sagt, inte riktigt vad jag tänkt mig. Men, so what, man lever ju bara en gång och den är väl kul att inte vara som alla andra...

Eller nåt?

Ska iaf köpa lite mer färg och se om man kan få hela håret i samma färg åtminstone. Risken är ju förstås att hela håret blir platina. Fjortisvarning!!!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Du får fägra hela håret i platina, å sen kanske ta en annan blondfärg uppepå eller nåt kanske?

2009-07-30 @ 11:00:26
Postat av: Sumana

Jag utmanar dig på bloggen :)

2009-08-04 @ 14:04:44
URL: http://sumana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0