YES!

Dessa tre bokstäver var de jag skrev i mitt block när Sumana skrivit "Ska vi gå när det är rast?". Varför lämnade vi då dagens föreläsning kanske ni undrar. Det var nämligen så fruktansvärt tråkigt. Jag brukar inte vara den som dömer snabbt men redan när han började prata kände jag att det skulle bli långttråkigt. Men vi är ju där frivilligt så jag kände mig inte så skyldig när jag gick därifrån (det var ju inte som när man smet från franskan precis, hehe).

Imorron är det ingen föreläsning men jag ska ändå till skolan. Mellan 16.30 och 19.00 är det utbildningstillfälle för oss studentambassadörer-to-be. Hoppas att de schemaläggar mer tid än vad det verkligen tar, jag kommer hungra ihjäl annars. Men innan dess har jag tvättid, yey! Inte jättekul men det behövs ju, hehe.

Och sen på fredag är det dags för begreppsduggan. Jag vet inte hur jag känner inför det. Det känns inte som att jag har koll på allt men å andra sidan känns det inte som jag är helt lost heller. Förhoppningsvis räcker det till G, annars får jag väl göra omprov, det är ju inte hela världen.

Efter tentan, kl. 14.30, I'm going home, baby!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Maria

oj, haha. jag är glad att jag slapp den föreläsningen :P ooh, hälsa Peking ;) jag ska dit på måndag, men då är du antagligen redan tillbaka i jkpg.

2009-01-15 @ 14:24:39
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0