Snöstorm!

Okej, alla som känner mig vet att jag ofta överdriver väldigt mycket... Hur som helst så skämtar jag inte nu, det är fan snöstorm ute!!

Vaknade till nån gång tidigt i morse och hörde hur det blåste som fan men vände mig och somnade om. När jag vaknade lite senare, runt 9, så blåste det om möjligt ännu mer. Jag var tvungen att dra upp persiennerna och se vad som stod på. Var det apokalypsen som stod för dörren eller vad liksom? Men vad jag fick se vad värre än apokalypsen.

Det var snö!

Och inte lite snö heller. Stora flingor som blåste än hit, än dit. På vissa ställen bildades små tornados av snö som svepte med sig allt i sin väg (okej, lite överdrivet).

Det som är det värsta med allt det här är att jag måste ge mig ut i ovädret. =/

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0