Snart så

Sitter och väntar. Ska snart gå till bussen. Eller, snart, om typ 40 minuter... Jag ska på lägenhetsvisning! Jag vet inte varför, men jag är lite nervös! Jag är ju lite konstig...

Det är så så jobbigt, för tänk om jag gillar lägenheten jättemycket och sen får jag den inte. Det är ju inte "the end of the world", men jag kommer ändå bli så grymt besviken. Men nu ska vi inte tänka så!! Den kanske inte ens är nåt att ha, så jag kanske inte behöver oroa mig.

Men jag var och kollade igår var det låg, så jag inte skulle vara helt lost idag och komma försent. Det såg väldigt fint ut på utsidan, nästan lite nybyggt.

Aja, om jag gillar det får vi hålla tummarna. Uppdaterar senare med mina tankar om lägenheten.

Later!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0