Rising star

Wii!! Jag är duktig. Varför? För jag är klar med hemtentan! Jag fick värsta rycket och bara skrev och skrev och skrev... Och sen hade jag mina två A4 och jag måste säga att jag blev riktigt nöjd med den också =)

För att fira detta tänkte jag testa Lips som jag fick i julklapp. För er som inte vet är det ett karaoke-spel till Xbox360. Men redan innan jag börja fick jag problem. Spelet var ju inpackat, såklart. men det gick inte att öppna förpackningen. Jag klippte, slet, rev, bet men den ville inte öppna sig. Jag blev galen och skar mig på saxen men fick iaf upp det till slut. Jag skämtar inte, det tog en kvart att få ut allting... suck

Sen kom nästa problem, att ansluta micken till Xboxet. Jag följde instruktionerna till punkt och pricka men självklart funka det inte. Så jag försökte igen och igen och igen och igen... Men nej, det ville sig inte. Jag blev galen, igen. Jag gav upp och stängde av skiten. Men efter ungefär två sekunder blev jag sur att jag lät en sån sak stoppa mig och försökte igen, och guess what? Det funka! Jag har ingen aning om hur jag gjorde så fråga mig inte om hjälp =/

Så ungefär en halvtimme efter jag bestämt mig för att spela var det dags att äntligen göra det också. Första låten jag valde var Mercy med Duffy. Förutom att sjunga ska man också göra olika rörelser för att få stjärnkraft vilket ger mer poäng (typ som i Guitar Hero). Det svåra var att göra det samtidigt som man sjöng. Det blev liksom multitasking på hög nivå. Men å andra sidan fick jag högsta ranken på en gång så jag måste gjort nånting bra =)

Sedan kunde man lägga in egna låtar också. Så när jag tröttnat på standardlåtarna sjöng jag med Pete Loeffler i Chevelle, med Brent Smith i Shinedown och med Josey Scott i Saliva.

Kort sagt: Jag gillar Lips!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: roobs

Jag med! let's play?!

2009-01-09 @ 10:24:57
Postat av: Maria

härligt att du är klar med hemtentan! :)

jag ska ta körkort och jobba. så nu hoppas jag att det inte är så hopplöst att få jobb.

2009-01-09 @ 20:17:23
URL: http://mariakallgren.blogg.se/
Postat av: emilia

låter skitkul juu :D

2009-01-11 @ 00:54:18
URL: http://emiliano.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0