One down, one to go

Sådärja! En av kursböckerna utläst! Det känns rätt bra måste jag säga. Men jag har ju en kvar, på engelska och som om inte det var nog i PDF-format. Och det är inte jättekul att läsa på skärmen =( Men jag ska nog få det att funka, I always do!

Ikväll kommer Sumana och vi ska fortsätta vårat "lilla" Heroes maraton som vi hade för ett tag sen. Fast den här gången blir det nog inte 7 timmar non-stop som sist =p Har bara 4 nya avsnitt tror jag. Men det kanske blir nån film oxå, vad vet jag.

Jag ska inte träffa henne förrän 17 så jag skulle kunna börja med engelska litteraturen, men... jag måste ju rädda världen från Ahriman också...

Livets svåra val...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0