OMG! Projekt, enskilt arbete, analyser! Men även party!

Idag började nya kursen, visuell kommunikation. Från förra kursen var man ju van att går upp sent eftersom nästan varje föreläsning började 13. Men inte nu längre! Nu är det 9 varje morgon som gäller, plus att varje pass är på tre timmar!! men som tur är har vi måndagar och fredagar lediga (det blir långhelg varje helg). Men det är väldigt mycket som ska göras i den här kursen så man får nog arbeta på helgerna också.

En del av kursen är ett projektarbete där vi ska göra en utställning (har inte riktigt grepp om vad, men det kommer vi nog prata mer om när det börjar närma sig). Eftersom kursen även ges på engelska så ska varje projektgrupp ha minst en internationell student i sin grupp, vilket i sin tur innebär att alla workshops, uppgifter och även projektet måste vara på engelska. Det är såklart lite klurigare men jag tror inte det kommer bli några större problem. Vi får bara hoppas att de internationella studenterna fattar vad vi säger, haha.

Ah, just det. Vi får inte välja grupper själv heller. Hoppas man hamnar med några bra...

Imorron är det utgång! Äntligen. Har ju försökt några gånger nu men det har alltid kommit nåt i vägen. Men imorron ska jag ut om jag så är dygnförkyld, haltar eller ligger inför döden (näe, jag överdriver inte alls...). Först blir det förfest hos Izabelle med internationella studenter (får man slipa lite på engelskan) och sen vidare till kåren. Jag är verkligen sugen på att gå ut. Sist var liksom INFO-middagen! När jag var på kåren sist kommer jag inte ens ihåg =/

Over n' out

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: roobs

Arma student som inte kommer ihåg när hon var på kåren sist ;)

2009-01-21 @ 09:28:01
Postat av: Maria

vad roligt :) parta loss för mig med :D

2009-01-21 @ 12:30:23
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0