It's a long way to the top

Ahh, idag fick jag en lat söndag, som jag jämt tjatar om att jag inte får. Jag har inte gjort ett enda dugg egentligen. Var bara en sväng på Netto och köpte schampoo och balsam för det glömde jag igår. Det var grymt kallt, fast att det var plusgrader. Det är vindens fel =/

Till min lycka visades School of Rock på 4:an idag. En av mina favoritfilmer, Jack Black är kung! Älskar scenen när han träffar klassen för första gången =) Och när han sjunger med i Led Zeppelin låten i bilen och ser helt galen ut. Hur cool han än är, skulle jag fly för livet om jag satt i bilen och såg honom se ut så, haha.

Den slår dock inte The Pick of Destiny. Best movie ever!



VaNiLLa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0