Bye bye

Idag efter skolan gick vi (jag, Sumana, Tove, Hanna, Maria, Izabelle och Veronica) och fikade efter skolan. Det var jättemysigt och vi hade jättetrevligt. Tyvärr var orsaken till vår sammankomst inte lika rolig. Det är nämligen så att Maria bestämt sig för att hoppa av utbildningen =( Men jag önskar henne självklart lycka till och hoppas vi ses lite då och då ;)

På onsdag blir det (förhoppningsvis) utgång! Jag trodde ingen ville eftersom alla pluggar inför tentan, men det är inte helt omöjligt att det blir nåt. Jag kan ju inte va med på tentafesten på fredag eftersom jag åker hem halv tre =/ Men jag hoppas på onsdag *crossing finger*

VaNiLLa


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket!

lycka till med allt pluggande :)

tack för idag, det var mysigt!

2009-01-12 @ 21:30:00
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0