Oh my!

OMG, my head! Seg som fan, men det var värt det alla gånger.

18.00 började BlueCapsen och det var rätt mycket folk (dock inte många blå-byxor). Det gick inte lika illa för mig som på insparken men jag fick dricka rätt mycket ändå. Jag skyller på Christians "hemliga kupp" mot mig. Han träffade min mugg hela tiden med ursäkten: "Men den står bäst till". Hur som helst hade vi kul och vi fortsatte lite senare till mellanfetsen hos Katz.

På vägen dit försökte vi undvika att halka och suktade efter mat när vi gick förbi olika restauranger och macker. Alla var på bra humör och vi kom till slut fram till Katz (efter att ha gått in i fel trapphus).

På mellanfesten spelades musik med hjälp av Spotify (!) och både Mattias och Emil från gruppen var där. Det vällde in folk hela tiden och vi var rätt många, men det blev inte överdrivet trångt ändå.

Efter ett ganska lång tid var det dags att gå. Men alla var så sega så jag, Sumana och Tove gick i förväg. Till vår stora besvikelse var alla matställen stängda så vi fick gå hungriga =(

På kåren var det i stort sett ingen kö, men ganska mycket folk på dansgolven. Till en början dansade inte så många förutom vi tre. Men lite senare (efter ett par shots för Tove och mig) kom lite mera folk från klassen. Träffade även Helena som var ovanligt glad, kanske pga alkoholen, hehe.

Lite innan klockan två gick vi och hämta jackorna. Kön var aslång men som tur var tog det inte så lång tid. Jag och Sumana gick hem och hade Mattias som sällskap en bit på vägen. Väl hemma var det direkt i säng som gällde.

I morse gick jag upp vid 11 och kände mig mer död än levande. Orkade inte göra frukost så jag åkte till skolan direkt och åt där istället. Efter lite smsande med Tove bestämde vi att ta en bakispizza på eftermiddagen.

Trots en rejäl hang-over så lyckades vi göra klart oppositionen och dokumentationen och var klara vid 4 ungefär. Jag mötte upp Tove i entrén och hon såg ut ungefär som jag kände mig. Sumana såg däremot oförskämt pigg och glad ut och hon var ändå den som gått upp tidigast.

Käkade pizza på Pizzeria 12:an. Den satt fint kan jag säga. Best pizza ever!

Nu sitter jag bara här och funderar över vilken film jag ska se. Kursen är slut och jag är ledig i tre dagar. Nice!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0