Snälla, SNÄLLA!

Jag trodde inte det var sant! Vet inte om nån av er såg Melodifestivalen igår men det gjorde jag. Inte direkt min stil, men what the hell liksom. Iaf, så var det ett bidrag som jag verkligen fick utbrott på. Artisten var Caroline af Ugglas (stv?) och låten hette Snälla, snälla. Mamma hade förvarnat mig att hon var konstig men jag tänkte att hon överderv.

Det gjorde hon inte.

Asså, det var seriöst, det mest konstiga framträdande jag sett. För det första kunde hon ju inte sjunga. Men det konstiga var hennes scenspråk. Hon liksom lyfte benen och armarna (men inte sykroniserat) och det såg mer ut som hon spelade Wii Fit än framförde en låt inför runt 3 miljoner tv-tittare.

Jag har bara en sak att säga: O M G !!!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0