Pressteknik? Näe, tydligen inte...

Läste pressteknik på schemat och undrade varför vi skulle ha en föreläsning om det. Det visade sig att det var en förkortning som jag läst fel och det handlade alltså om presentationsteknik. Men andra ord var det exakt samma innehåll som han snubben på studentambassadörsmötet pratade om. Fast jag måste säga att han var lite mer intressant att lyssna på än Anders. Men han kan ju inte rå för att jag redan haft föreläsning om det. Förresten tror jag de flesta hade hört det iaf, det var liksom gymnasienivå på det. Kom i tid, håll inte på med nervösa gester och var förbered. Ni vet, det gamla vanliga.

Nu sitter jag här och drar mig inför uppgiften som jag står inför. Jag tänkte börja med reflektionen som ska vara klar på fredag. Men eftersom jag tänkte åka hem på torsdag borde jag blir klar typ imorron så att jag kan lämna in den på torsdag (för Anders envisas med att ha en papperkopia!).

Somebody save me...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0