Oscarsgalan pajade min dygnsrytm =/

Okej, så efter Oscarsgalan åkte jag och Sumana hem, runt halv 7 nån gång. Vi kom fram till att det inte var nån idé att gå och lägga sig eftersom det bara skulle bli några timmar vilket skulle resultera i att man blev mer trött. Så jag bänkade mig framför datorn och väntade...

I skolan började nya kursen. Den verkar kunna bli kul, jag gillade läraren iaf. På lunchen var jag riktigt trött och då hade vi en föreläsning kvar. Men lite Cola fick min trötta hjärna att orka med ytteligare två timmar.

Jag, Sumana och Hanna gick tillsammans hemåt från skolan (efter att ha stått och pratat lite med Tove, vi bestämde oss för att äta semla idag). Kom hem till mig ungefär kl 16 och hade då varit vaken i 29 timmar. Jag var helt säker på att jag inte skulle kunna somna, för det var på tok för ljust. Jag lade mig ovanpå täcket, vände mig om och somande inom fem minuter ungefär =p

Ungefär 3 och en halv timme senare vaknade jag och lagade lite mat. Jag kände mig relativt pigg fast ändå rätt seg och slö (konstig kombination, jag vet). Hur som helst ställde jag klockan på 10 (skulle möta Sumana och Tove vid 13) och gick och lade mig runt halv tolv.

När klockan ringde i morse stängde jag tydligen av den och vaknade inte förrän 14 (panik!!). Snälla som de var lovade det att vänta med semla tills jag kom =)

Förutom semla blev det en sväng på bokrean (ett måste). Trots att jag var i stort sett pank var jag tvungen att handla en bok, det är ju bokrea!! Det blev Spindrift av Alan Steele. Tycker det är dåligt att de inte har fler sci-fi böcker på rean =/

Nu funderar jag på hur jag ska lösa hela problemet med att jag inte kan vakna på morgnarna. Om jag kommer på något, I'll let you know =)

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0