Jag skulle behöva en semester

Ah, I'm feeling good! Nyduschad, med behaglig kroppstemperatur (för omväxlings skull) och ljuv musik i bakgrunden. Kan inte bli mycket bättre.

Kom nästan nyss hem från filmkvällen med K. Filmen som visades var The Holiday med Jude Law, Cameron Diaz, Kate Winslet och our favorite guy, Mr Jack Black. Lite ovanligt att se Black i en så "seriös" roll. Är ju van vid att han flummar runt (jag säger bara; The Pick of Destiny liksom). Men det var väl okej, romantiska komedier är ju inte min typ av film. Men det var mysigt att sitta i aulan och kolla, kändes som riktigt bio, fast med obekvämare säte.

Imorron är det bara att gå upp klockan 7, igen, som alla andra dagar den här veckan =( Jag behöver verkligen sovmorgon, gimme!

Night everyone =)

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Lude Law va en ny skådis , haha. Jude Law. =) Skulle publicera ett inlägg ja skrev förrut när ja kommit hem, men de gick inte. Kunde inte ens komma in på blogg.se...

2009-02-10 @ 23:34:20
URL: http://sumana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0