Hold up!

Här sitter man och njuter av att kursen är slut och att man har tre dagar ledighet framför sig. Vad händer? Jo, man får ett mejl med upplägg och uppgifter till nästa kurs. WTF!? Nu kommer jag ju gå och tänka på det hela tiden. Kunde de inte väntat till måndag?

Idag mår jag iaf bättre =) Lite ont i huvet men det beror nog på för lite sömn. Somnade runt 4 nån gång och gick upp halv 10. Solen lyste in (trots persienner) så det var liksom omöjligt att sova vidare. Men det gör inget, jag är tacksam för den lilla sol vi får här i Jönköping.

Ikväll är det spelkväll på Kilallén. Vi får hoppas att jag hittar dit =p Och att jag inte råförlorar, jag har ju mitt rykte att tänka på, haha!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, sjuuuka lärare! vad är det för kurs nu du?

oh, Kilallén, det är ju nästan där jag bodde innan. btw, så bor min alingsåsvän i samma hus som killarna ;)

2009-02-20 @ 14:40:31
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0