Food

Äntligen! Nu är vi klara med den där jäkla postern! Kan inte visa resultatet än, det är hemligt =p

Förutom postern hann vi med mycket annat. Dokumentationen är i stort sett klar, powerpointen har vi kommit en bra bit på och manuset ska vi börja på imorron. Så just nu flyter allt på =)

Ja, just det, vi käka lunch på IHH idag. Shit, vad fint de hade där jämfört med vårat lilla fik. Roligare mat hade de också. Jag tog kebabtallrik, och då ingick dryck, sallad och bröd för 55 spänn. Det tyckte jag var billigt =) Dit har jag inte gått för sista gången.

Igår åt vi på Scientifik, som ligger vid Science Park. Det var också mysigt, fast det bordet vi satt vid var nog mer lämpligt om man bara fikade, annars satt man lite för långt ifrån bordet. Det kostade också bara 55 spänn med dryck, sallad och bröd. Där tog jag pasta med fläskfilé. Det var riktigt gott.

Fast imorron borde jag ta med mig matlåda. Blir ju urfattig om man ska köpa lunch varje dag!

Ikväll ska vi på filmkväll med K. Det bästa av allt - det är gratis!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Åh, ja vill me käka på IHH nån gång. Cool att de hade kebabtallrik där. =O



Ja, de va ja som skrivit den där dikten. ;)

2009-02-10 @ 16:55:01
URL: http://sumana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0